duminică, 24 iunie 2012

Oh So Special

Buna fetele :)



Azi o postare cu mai putine cuvinte, ca e duminica si lenea e mare. O sa va  arat un machiaj realizat cu paleta Sleek Oh So Special si doua poze cu outfit-ul zilei ( more or less).











Desi nu e genul meu sa postez outfit-uri, va arat doua poze cu ce am purtat intr-o zi spre inceputul saptamanii. A fost printre putinele zile destul de calde sa port maneca scurta, asa ca am ales o bluza tranparenta cu dipped hem(adica mult mai lunga in spate) cu leggins si balerini si unul dintre lanturile/colierele mele preferate, un gandac mare si sclipicios :D


Am purtat un machiaj moz-roz doar cu farduri din paleta Sleek Oh So Special, care e singura mea paleta Sleek. Intr-adevar mi se pare speciala, mai ales pentru nuantele Gateau si Celebrate; Gateau e un roz-auriu superb, cum nu mai vazusem alt fard, si de care sunt foarte incantata.













Va doresc o Duminica placuta! orice ati face azi. Eu cel mai probabil voi lenevi toata ziua...bliss : ) 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...