duminică, 29 iulie 2012

Review : Maybelline Dream Touch Blush

Buna fetele!

Acesta este primul meu fard de obraz sau blush crema. Desi eu inteleg cu greu avantajele lor, mai ales pentru mine si tenul meu, blushurile crema au devenit foarte populare in anii recenti si mereu am fost curioasa de ele. 





De ce zic ca nu le inteleg avantajele? Pentru ca eu am ten cu probleme, si port mereu fond de ten si pudra, fara exceptii, asa ca nu vad unde in rutina mea de machiaj incape un produs pentru obraji in formula crema. 'Sub pudra' mi-au zis multe fete, dar eu folosesc pudra care acopera si ea, nu doar pudra translucida. 'Peste pudra' mi-au zis alte fete. Varianta asta nu o consider buna, nu vad cum ar putea un produs crema sa fie aplicat peste o pudra si sa se intinda uniform. Ramane sa trag concluzia ca blushul crema e pentru fetele cu tenul perfect care doar se imbujoreaza putin dimineata si arata dragalas tot restul zilei :)

Si totusi, dupa un concurs in luna mai al revistei Glamour UK, am castigat un blush crema Maybelline, cum v-am mai zis intr-o postare anterioara. Mi-a placut cum arata ambalajul, de sticla cu capac de plastic. In schimb un prim minus e ca blushul nu are un nume, si doar un cod. Deci e Maybelline Dream Touch Blush 16H31W, foarte complicat daca vreau sa-i spun cuiva ce nuanta am.

Culoarea in borcanel este draguta, un piersichiu cu shimmer....este exact ca numele blogului de altfel, un pearly peach ;) Textura este foarte fina, undeva intre crema si spuma. Culoarea in schimb, este nu doar transparenta, dar si foarte apropiata de culoarea pielii mele, asa ca asta face acest blush, cel mai degeaba blush. De layering in straturi nu prea se pune problema. Puteti vedea in poze pigmentatia pe deget, pe mana, cat si blenduit. Pe obraji nu se vede deloc deloc. Singura intrebuintare ce i-as putea-o gasi este de iluminator, fiindca este sidefat, desi nu destul de sidefat pentru machiaje naturale, ci mai degraba ar face un contrast bun cu un ten mat si perfect. O alta problema ar mai fi ca recipientul are diametrul mic si este adancit, desi nu pot folosi o pensula sau un burete pentru a-l aplica, iar cu degetele dupa o perioada, cand se adanceste, banuiesc ca iti intra crema inclusiv sub unghii. 








In concluzie, desi acest blush nu-mi place si nu-mi foloseste, nu exclud blushurile crema pe viitor , insa daca ar fi sa cumpar, as cumpara o culoare mai puternica si cu o formula nesidefata. Pana acum am citit multe lucruri bune despre cele de la ELF Studio


Aveti blush-uri crema? Le preferati in fata blush-ului pudra si care sunt preferatele voastre?




10 comentarii:

  1. nici eu nu sunt fana a acestor blushuri, avand tot un ten mixt, pe care folosesc destul de des pudra matifianta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu folosesc mai mult blush-uri crema:).de la Maybelline nu am avut nici unul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Peste fond de ten sau direct pe tenul curat? Care sunt preferatele tale, adica ce recomanzi?

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact...eu folosesc mereu pudra, asa e greu sa folosesc un blush crema...dar sunt asa laudate ca le vrei si tu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am un blush souffle de la Essence si am facut prima data greseala sa-l aplic peste fond de de ten si pudra. Nu vrei sa stii cu ce pete am ramas pe fata, de a trebuit sa ma demachiez complet. De atunci il aplic peste fond de ten si inainte de pudra, iar cea mai indicata este una translucida, ca sa nu-i schimbe nuanta. Din punctul meu de vedere, e mai mare bataia de cap cu un astfel de blush. al tau arata misto, dar folosit ca iluminator pentru obraji :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana, tenul meu nu e perfect doar cu fond de ten, ci am nevoie si pudra sa acopere. Intr-adevar e mai multa bataie de cap decat avantaje. Nu stiu la ce s-au gandit cand am facut culoarea asta, cat straturi se asteapta sa puna cineva ca sa se vada ca si in borcanel :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Peste fondul de ten. Cele de la Mac imi plac, Posey, Lady's Blush...

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-am comandat si eu un blush crema de la Essence, abia astept sa il incerc!:X

    RăspundețiȘtergere
  9. Is curioasa daca o sa-ti placa...sau mai ai si alte blushuri crema? :*

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...