luni, 23 iulie 2012

Week in photos (3)

Buna fetele! Sper ca aveti un inceput de saptamana frumos :) Eu incep prin a va arata poze din saptamana trecuta. 


Luni, vreme buna in orasul meu :) 


Idee rapida de desert : spargem o inghetata pe bat peste clatite fierbinti :) 


Yum! 

 Asta e de fapt vremea in UK: frig, nori si ploaie 


 Red and gold Thursday 


 Shopping the sales : sandale cu £1 


 Un iepuras! ^_^ 


 Din nou vreme buna si pescarusi :) 


 Soare si 18 grade? Mergem la plaja :)) 


Fruit salad : e iulie, deci in sfarsit niste fructe cu gust decent


 My sparkly nails ^_^ 


Voi cum v-ati petrecut saptamana trecuta? 

4 comentarii:

  1. Le iau pe rand: mi-ai facut o pofta incredibila cu deserturile alea. Imi place parul tau la nebunie, roscat si ondulat, este superb. Iepurasi am si eu pe aici, am chiar si caprioare :D.
    Despre vreme nu comentez, stii ca am un "cui" contra ploii / vantului / frigului :)). Dar o sa spun ca si nemtii ies in pantaloni scurti cand sunt 18-20 de grade :))
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce peisaje frumoase pe acolo!:X


    Si sandalele aleaaaa...omg, major envy!!!:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand e soare e bine, dar daca ploua nici lumina sa ma machiez nu am, intri in depresie :))

    Nu fii invidioasa ca simt ca or sa ma si tina de cat au costat :))

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am facut maestra in claite americane pufoase :D Multumesc pentru par :) Da si vulpe cred ca am vazut, dar e in oras, nu la margine :) Aici se comporta asa la 14 grade si soare :)
    :*

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...