vineri, 17 august 2012

Glittery Friday Nails

Buna fetele!




Vinerea asta, impreuna cu alte fete cu blogguri de beauty, am decis sa postam manichiuri cu sclipici, sub forma unei colaborari :) Nestiind ce sa fac, am ales un model de glitter sandwich cu roz pal si sclipici multicolor. Manichiura sandwich implica un strat de oja cu glitter intre straturi de oja semi-opaca. Sunt curioasa ce parere aveti :) Mi se pare ca e o manichiura mai frumoasa de aproape, o sa vedeti ca are un sidef mic auriu, greu de surprins in poze.












Si o sa va arat si unghiile si fara stratul de deasupra. Care va place mai mult, cu sau fara ultimul strat?






Sper sa va placa si unghiile mele, si cele ale fetelor de mai jos :) 










30 de comentarii:

  1. Imi place mai mult fara stratul de deasupra, e mai colorata si mi.a luat ochii! :) E asa fain topcoat-ul acesta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un roz lila am folosit si eu pentru baza. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-au iesit superbe! Mereu imi plac NOTD-urile tale!:X

    RăspundețiȘtergere
  4. E mult mai "speshal" cu ultimul strat deasupra! Love, love, love!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce draguta este! Vreau si eu oja asta essence! la noi de ce nu apare ??:((
    Foarte interesanta ideea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place mai mult fara stratul de deasupra :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, ma bucur ca-ti place :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc! Am mai folosit topcoatul si in alte nail looks si am zis sa fac ceva diferit de data asta :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Aww thanks Anda

    RăspundețiȘtergere
  10. Si mie imi place mai mult asa, mutumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai este essence si in Romania,nu? Topperul asta e din colectie mai veche, nu cred ca o sa mai apara :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ca si bombonele de pus pe prajitura, nu? :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt diferite zic eu, chiar schimba mult ultimul strat :) Doar sclipiciul asta peste oja am mai postat, deci am zis sa mai schimb.

    RăspundețiȘtergere
  14. Astept cumintica sa vad ce ai pregatit :))

    RăspundețiȘtergere
  15. bomboniiiiiici! :)) cu strat deasupra imi place mai mult :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Oh my, oh my!! Sunt absolut adorabile si dulci! :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Crede-maaa , astea sunt cele mai sweetie din tot proiectuuuul <3333333

    RăspundețiȘtergere
  18. Este ,dar au doar colectia de baza, o singura colectie limited edition au, "ready for boarding" , aceasta oja nu o au :(

    RăspundețiȘtergere
  19. Da, clar schimba ultimul strat. Insa fara el se vede mai intens :D

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...