joi, 16 august 2012

Review : YSL Luxurious Mascara for a False Lash Effect

Buna fetele!




Am primit un rimel in varianta sample/travel size de pe site-ul whatsinmyhandbag.com (WIMH), unde in fiecare saptamana un alt produs este disponibil pentru 'TRY'; te inregistrezi la fiecare campanie si cateva persoane sunt selectate sa primeasca produsul. Dupa vreo doua luni, am sansa sa incerc aceasta mascara.

Produsul a venit intr-o cutie neagra, cu sigiliu WIMH, iar inauntru impachetat cu o hartie lipita cu o eticheta cu numele meu ( mi-am sters numele de familie in poza). Sub eticheta, produsul impreuna cu un cartonas cu descrierea produsului si recomandare din partea unui membru al site-ului. Regulat, pe site, apar interviuri impreuna cu continutul gentilor unor persoane cunoscute:  designeri, stilisti, make-up artisti sau alte persoane care lucreaza in moda si beauty.






Despre mascara in sine, nu am decat cuvinte de lauda. Desi peria pare banala, sau obisnuita sa zicem, acopera genele foarte frumos si intr-un strat subtire, fara sa incarce. Are efectul care de obicei eu il obtin cu rimelurile mai uscate. Separa genele frumos si le lungeste, mai ales cele de jos arata mult mai bine cu o mascara care nu incarca si nu este prea lichida. Un lucru interesant e ca miroase frumos mascara, parca e parfumata, dar nu incat sa o simti cand te dai pe gene. Se curata normal si destul de usor; zic asta pentru ca am doua mascara cu textura gumata care nu se dizolva ci pica de pe gene, sau chiar mai rau, trebuie sa trag de ele. Nu curge, dar mie in general nu-mi curge rimelul, ci tusul.

Singurul dezavantaj, si cel mai mare, este pretul ridicat, undeva in jur de 18-20 de lire.

In poze puteti vedea diferenta cu si fara mascara, cat si ce gene firave, drepte si blondute am eu. Si da, mi-e prea lene sa folosesc clestisorul de gene zilnic.




Ce parere aveti? Care este mascara voastra favorita? 

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...