joi, 22 noiembrie 2012

Holiday Giveaway

Buna fetele!

Pentru azi am pregatit o postare super speciala, primul giveaway pe blogul meu, de Mos Nicolae !

 Premiul este oferit de Silvia si este creat special pentru acest giveway, o brosa din fimo si un sapun natural.










Silvia este pasionata de vintage, ilustratii, fotografie si steampunk si are un blog care mi-a placut mereu. Face poze foarte frumoase si are un stil propriu binedefinit. Ne-am cunoscut acum cativa ani cand amandoua realizam accesorii handmade. Daca mie mi-a trecut repede si a fost doar un moft, Silvia si-a creat un stil pe care il pot recunoaste usor, iar cerceii din mecanisme de ceas realizati de ea sunt printre perechile mele favorite de cercei si mereu primesc complimente cand ii port. De curand pe blogul Silviei au aparut si sapunuri naturale, in forme si arome imbietoare. 


Regulament :


1. Inscrierea se face prin formularul Rafflecopter de mai jos, completand cele patru campuri. Trebuie sa indepliniti toate cele patru conditii pentru ca inscrierea sa fie valida.

2. Se desfasoara din 22 Noiembrie pana in 5 Decembrie, iar castigatoarea sau castigatorul va fi anuntat de Mos Nicolae, pe 6 Decembrie.


3. Va puteti inscrie pe oricare dintre cele doua bloguri, fiindca este acelasi formular Rafflecopter. Share-uiti pe Facebook ori postarea de pe blogul Silvia Banyoi ori cea de pe PearlyPeach.

4. Giveawayul este doar pentru cititoarele din Romania sau cele care pot oferi o adresa de livrare in Romania.


a Rafflecopter giveaway

Mult success! x 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...