duminică, 4 noiembrie 2012

NOTD : Barry M Amethyst Glitter

Buna fetele!




Oja din postarea de azi mi-a dat mari batai de cap, fiindca am vazut-o in magazin, i-am facut poza impreuna cu o alta oja Barry M frumoasa, dar nu am cumparat-o.



Cand am ajuns acasa si am cautat poze cu swatchuri, mi s-a parut foarte frumoasa, are o acoperire foarte mare, adica mult glitter, iar culorile de glitter erau foarte frumoase. M-am intors apoi sa o cumpar, dar nu mai era pe stoc, iar apoi am mers zilnic aproape sa o caut si abia a treia oara am gasit-o. Fiindca e foarte densa, am profitat de ocazie sa incerc metoda cu lipici cu PVA. Voi vorbi intr-o alta postare despre asta; in mare, inseamna sa aplici lipici PVA ca si baza iar apoi cand vrei sa cureti oja,  toata oja cu sclipici se dezlipeste. Stim cu totii ce greu se curata ojele cu sclipici in mod normal.



Oja are sclipici auriu, turcoaz, rosu, negru si mov, toate de marime medie. Este, cum am zis, foarte densa si acopera toata unghia din doua straturi, insa eu am aplicat si o oja albastra sub, desi nu se vede decat poate la margine, la baza unghiei. Se numeste (Barry M) Amethyst Glitter, eu sincer nu vad prea mare asemanare cu ametistul, mi se pare mai mult o oja gen glob de discoteca, dar e foarte frumoasa, mai ales de aproape. De departe arata ca un gri-albastru, parca a denim. Se usuca foarte repede, mai repede decat ojele normale. Sper ca asta nu inseamna ca o sa mi se usuce si intareasca mai repede in sticluta. 










Sper ca va place oja ! x 


34 de comentarii:

  1. Cat de frumoasa e :X :X :X. De 10 minute o admir si salivez dupa ea, arata superb. Ce norocoasa esti ca ai gasit-o, s-o folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  2. am citit de 2 ori postarea, si m-am uitat deja de 3 ori la poze:D , este superba :*...sa te bucuri de ea . te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ermigoooord!!!! I need this in my life. Superba superba superba!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba! :X Iubesc ojele cu sclipici, dar de fiecare data cand vreau sa folosesc una ma gandesc daca am chef sa o si sterg dupa =)))) le folosesc mai rar pentru ca ime e mega lene sa le sterg si nici n-am rabdare :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc! Trebui sa incerci cu lipiciul cu PVA, se cojeste frumos totul de pe unghie, e amazing! Problema e ca eu eram asa nerabdatoare sa vad daca se cojeste, ca am cojit oja a doua zi. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce ai citit de doua ori? Sper ca nu scriu intortocheat. Numai bine am recitit si eu si avem trei greseli :) Multumesc, ma bucur ca-ti place :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta e de bine? Eu cand zic interesanta...e loc de discutie :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca-ti place, multumesc! In Germania nu se gasesc Barry M ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Cand zic eu ca e interesant e clar ca e de super bine :)) Oricum sunt mare fan al ojelor pe care le postezi tu de obicei, iar asta e chiar...interesanta :))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna! E super oja de unde ai luat-o?

    RăspundețiȘtergere
  11. Se gasesc doar online, eu in magazine n-am vazut pana acum. Cel putin aici unde stau eu nu sunt :((

    RăspundețiȘtergere
  12. Ok, e bine atunci! Eu cand zic interesant, ori vreau sa fiu subtila despre ceva , ori nu m-am hotarat daca imi place sau nu. Sper sa nu citeasca nimeni asta acum :)) Ah ce dragut, ma bucur ca-ti plac ojele mele :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Pai e bine si online,nu? :D Daca te-ai indragostit asa de ea...poate ti-o aduce Mos Nicolae :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Hahaha acum ca ai lasat comment chiar mi se pare genul tau de oja! Ma bucur ca-ti place si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Adriana, din magazin, din Superdrug ( nu locuiesc in Romania, ci in UK)

    RăspundețiȘtergere
  16. Pai sper sa gasesc online si oja asta, asta e buba. Si sper sa mi-o aduca Mos Nicolae pt ca am fost cuminte :D

    RăspundețiȘtergere
  17. :)))) n-am auzit in viata mea de lipiciul acesta cu pva, dar am nevoie de el in viata mea =)))) Trebuie sa ma interesez de unde il pot cumpara :X Multumesc frumos pentru sfat :*:*

    RăspundețiȘtergere
  18. O sa scriu curand pe blog cand apuc sa fac poze cum se cojeste, a mai scris tin minte sigur. E lipici normal, se gaseste prin librarii si sigur costa sub 5 lei. Eu am folosit lipici de tesaturi ( fabric glue) si a avut acelasi efect.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ahaaaaaa :D Ma duc sa-mi cumpar maine :D:D Danke :*

    RăspundețiȘtergere
  20. WOW! So pretty! Acum o vreau si eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Oja e absolut minunata! O trec pe lista luuuuunga de dorinte :D

    RăspundețiȘtergere
  22. doane cat de haioasa este! Si chiar te rog sa aprofundezi metoda cu PVA :D si sa-mi spui daca da rezultate :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Da rezultate, da :)) O sa postez cat de curand :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc! Haha eu la oje nu am liste, numai la parfumuri :(

    RăspundețiȘtergere
  25. Multuuumesc, ma bucur mult ca-ti place :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Azi a doua oara vad aceasta oja si pur si simplu m-am indragostit de ea si clar ca o vreu si eu :) Trebuie sa ii scriu Mosului! :))

    RăspundețiȘtergere
  27. :)) Vad ca am facut ravagii cu oja asta :)) saracu mos o sa fie cam solicitat :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Deci m-ai dat gata! O vreau!!! Ma gandesc ca la un moment dat o sa apara si pe Asos...:X

    RăspundețiȘtergere
  29. Cred ca o sa apara :D Pentru tine, apare unde vrei tu ;)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...