miercuri, 7 noiembrie 2012

NOTD : Manichiura caviar

Buna fetele!

Azi scriu din nou despre produse MUA, mai exact despre bilutele de unghii MUA Nail Constellation, care se folosesc la manichiura caviar, sau caviar nails. Eu am cumparat culoarea Gemini, care are perlute roz, argintii, turcoaz si mov.  Costa 3 lire, se gaseste in patru alte variante si se pot cumpara aici





Se aplica 'turnand' din recipent peste al doilea strat de oja, si se preseaza foarte putin sa se fixeze perlutele.  De preferat nu se aplica top coat pentru ca 'spala' culoarea de pe perlute, dar puteti aplica daca nu va deranjeaza. Sticluta are un varf ascutit ca o pipeta, si se poate deschide pentru a pune inapoi bilutele care cad pe langa la aplicare, si care le puteti colecta intr-o tavita sau pe o foaie de hartie.

Sunt curioasa voi ce parere aveti despre cum arata? Mie mi se pare putin ciudat, si data viitoare voi opta doar pentru inelar ca si unghie accent sau poate voi incerca sa creez un model cu bilute, sa le asez intr-o anumita forma.










Ati incercat caviar nails? Ce culoare ati alege daca ati incerca? x

31 de comentarii:

  1. Nu am incercat inca, si parca nu ma prea atrage ideea. E un pic cam mult pentru mine, prefer manichiurile mai simple.

    RăspundețiȘtergere
  2. tocmai imi pusesem in cos produsul asta :D sunt gata sa dau o comanda ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos arata combinatia de culoare. Am incercat si eu acest tip de manichiura si imi place foarte mult ca emana eleganta!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am incercat dar vreau:)))) arata ft bine pe unghiile tale!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super! Chiar culoarea asta? Comanda cand ating 35k de fani, nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, ma bucur ca-ti place :) Sa incerci daca ai ocazia :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, asta e preferata mea dintre cele 5, desi acum parca as vrea cele gri sa le folosesc cu o oja gri metalizat... :) Eleganta? Mie mi se pare ciudat cum se aseaza bilutele la varfuri si in jurul cuticulelor, trebuia sa ma obisnuiesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. arata bine dar totusi prea incarcat! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Se si simte unpic mult, dar am vrut sa incerc macar o data pe toate unghiile :) Cred ca e o chestie de gusturi, multor fete nu le plac unghiile caviar

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata fenomenal! In schimb nu stiu daca as rezista sa port genul asta de manichiura, as avea senzatia ca am permanent ceva ce ma incurca pe maini :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata foarte bine, insa intr-adevar cred ca ar fi mai "cuminte" doar pe inelar aplicat

    http://alexschoice.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  12. Arata foarte bine!Eu nu stiu daca as avea rabdare sa stau cu bilutele pe unghii :D abia suport stickerele.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc! Si eu tot dau cu degetele pe ele, poate poate pica :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. Arata ce niste bombonici adevarate :X

    RăspundețiȘtergere
  15. Probabil in culoarea asta, da! haha

    RăspundețiȘtergere
  16. intr-adevar pe toate unghiile arata foarte ciudat, insa pe inelar se vede fantastic :D

    RăspundețiȘtergere
  17. dap. abia astept sa atinga pragul :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc! Pe mine nu neaparat ca ma incurca, dar sunt mult mai groase, si imi vine sa dau cu mana pe ele mereu. Sa vedem cat rezist :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Voi mai incerca si altfel, inca mai am asa multe bilute :) se consuma greu

    RăspundețiȘtergere
  20. Oare sunt singura care nu se da in vant dupa "caviar nails"? Totusi, poate doar pe o unghie mi-ar placea. :-?

    RăspundețiȘtergere
  21. Nici mie nu-mi plac 'la nebunie' dar am fost curioasa sa le incerc. Presimt ca nu le voi mai folosi :))

    RăspundețiȘtergere
  22. imi plac foarte mult, dar cred ca as incerca o culoare mai neutra

    RăspundețiȘtergere
  23. Te referi la oja de baza, sau la bilute? Celalalte variante de bilute erau si mai puternice, gen multicolore, negru, mov...

    RăspundețiȘtergere
  24. Mie imi place cum se vede, probabil s-ar potrivi mai mult pentru un eveniment special insa este o manichiura de efect si arata spectaculos, eu prefer manichiura caviar in locul celei de catifea (ca tot e la moda).Una peste alta am tot pus ochii pe aceste bilute insa pana sa ma hotarasc am gasit un kit foarte dragut format din 12 nuante cu bilute mult mai mici care se vad super la vreo 15 lei pe okazii.ro. Oricum felicitari pentru indrazneala!

    RăspundețiȘtergere
  25. Hello! Vai nu as purta la un eveniment special, eu mereu merg cu unghii rosii sau ceva simplu ca peste ceva vreme sa nu ma uit inapoi si sa zic 'ce a fost in capul meu' :)) Catifea inca nu am incercat.

    Suna bine un kit cu 12 culori, le poti combina cum vrei tu, sau chiar sa faci modele, de ex dungi, poti sa aplici o dunga de lac, pui bilute de-o culoare, apoi faci alta dunga de lac, pui alta culoare :D sau am vazut fundita aurie pe inelar, sau chiar studs daca ai rabdare sa faci asa model :)

    Nu stiu daca merit felicitari,nu sunt sigura daca am scris, dar le-am sters in aceeasi zi si de atunci nu le-am mai folosit :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...