miercuri, 27 martie 2013

Nails Trends Spring 2013

Buna fetele!


Am dat de aceasta imagine pe pagina de Facebook OPI, in care sunt descrise ce culori de lacuri de unghii sunt la moda primvara asta. Nu sunt o persoana care sa se ghideze numai dupa trenduri, dar putina inspiratie nu strica niciodata.









Culori pastel am din toate care mi-ar placea, zic asta fiindca nu-mi sta prea bine cu verde.Nudeuri, maro si  bejuri din nou am suficiente pentru mine. Unghiile monocrome banuiesc ca sunt inspirate de trendul din fashion cu haine monochrome? Nu e foarte pe gustul meu. In schimb oja albastra...haha, de cand am pus eu ochii pe un albastru HM Blue My Mind (stanga) sau pe Nails Inc Baker Street(dreapta)!



Daca ar fi sa aleg cateva manichiuri monochrome, as purta ceva de genul celor de mai jos.








Care dintre cele patru trenduri va place cel mai mult? x



12 comentarii:

  1. Cea albastra bineinteles, ca doar e culoarea mea preferata :))
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Baker Street imi chinuie visele de muuult timp!!Dar incerc sa il imping undeva in adancul subconstientului eu pentru ca nu planuiesc sa dau atatia bani pe o oja prea curand!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce minunatii! eu sunt adepta culorilor vesele si puternice, dar imi plac si pastelurile :d Daca e oja, nu mai conteaza! :d

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact, nici eu :) Dar cea de la H&M arata la fel de bine zic eu si e vreo 3 lire fata de 11 lire nails inc :)) Si mai era un albastru asemanator la Miss Sporty cred :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, sa fie oja, ca nu cred ca refuzam :)) Dar cand suntem in pana de inspiratie, ne mai uitam si dupa trenduri :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuie sa-mi cumpar si eu un asa albastru! Sigur o sa-ti placa cand postez :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ala Miss Sporty il am!:))Dar parca Baker Street e mai fain!:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie imi plac aproape toate, nu stiu daca as putea purta nuantele de albastru "prea evidente". Totusi, nu prea imi vine sa port culori neon sau cele noi cu aspect de nisip.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie albastrul asta imi place, mai mult decat cel mai deschis sa zicem. Cu oja verde am eu o problema in schimb.

    Nici eu nu as purta neon in fiecare zi, iar din cele de nisip mi-a placut doar o nuanta. Sunt mai frumoase decat trendul cu oja crapacioasa oricum, zic eu :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place albastrul, dar sunt nuante pe care nu-mi vine sa le port de cand m-am angajat.

    Estetic vorbind, ojele de nisip sunt ok, dar din cate am inteles, se indeparteaza f greu de pe unghie. Oja crapacioasa n-am purtat niciodata si nici nu-mi doresc. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Te inteleg, depinde de locul si oamenii cu care lucrezi. :) Pentru ojele nisip/glitter se poate aplica peel-off base coat (essence) sau lipici de PVA si se decojesc :D

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...